poniedziałek, 5 września 2016

Krótka notka OO

Środa 31.08. przygotowania do roku przedszkolnego w Szaflandii





Jako naszą ulubioną porę roku wybrałyśmy jesień- zdecydowanie! A tak wyglądała nasza jesienna praca (ta żółta, między drzewem a postaciami są liście) 


W sobotę wybrałyśmy się na koncert do filharmonii, było bajecznie, poetycko





Mała Mi udaje nietoperza


Specjalne życzenie obiadowe- mix warzywkowy


Wczorajszy dzień spędziłyśmy jak co roku na wystawie psów wielorasowych




Piesek rodem z Hogwartu


Szczeniaczki


Zobaczcie tylko, co może potrafić pies wzięty ze schroniska, kiedy poświęci mu się odpowiednio dużo czasu i uwagi...

video





Nagrodzone trzy miejsca w kategoriach kolejno Miss, Mister, Senior Lady i Senior



I Max który wygrał nagrodę specjalną za urodę


Zawsze kiedy tam idziemy, mam ochotę zabrać do domu te jeszcze niezaadoptowane pieski, Małej Mi też się marzy, gdybyśmy tylko miały warunki...

Po wystawie odwiedziłyśmy wujków i ciocię Madzię, a Mi wkręciła się w rolę psiaka


Rozmownie:

Ma: To jest niesamowite.
Mi: Samowite właśnie... to znaczy najpiękniejsze.

pani uczniczka- nauczycielka
pan malowniczy- malarz

Mi: Mania-mój ulubiony człowiek. (o kumpeli)

Mi: Bo zapomniałam umyć (ręce) u cioci, wiesz jak to jest.

4 komentarze:

  1. Tak, tak- moje dziewczyny doskonale wiedzą, jak to jest zapomnieć umyć ręce :)
    Ulubiony człowiek- MEGA!

    Bardzo podoba mi się ta idea wystawy psów wielorasowych. Z tą adopcją psiaków jak najbardziej rozumiem, za mną już chodzi przygarnięcie kolejnego psiaka, no ale póki co, muszę się wstrzymać. Misiek pozostanie jedynakiem na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małej Mi się to zazwyczaj nie zdarza, ale tym "wiesz jak to jest" mnie rozbroiła.

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie wymiata:0 Słodki mały psiaczek :) https://codziennik-kobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przy tym nawet nie było, dopiero później zobaczyłam na zdjęciu co mi z dziecka zrobili :P

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)