sobota, 9 lipca 2016

Nasze witanie lata

Jeszcze kilka fotek z ogrodowych działań 22.06.
 




 




A w czwartek po przedszkolu zabrałyśmy koleżanki Małej Mi i ruszyłyśmy na podbój dnia






video





Następnego dnia Mi zgarnęła na spacer swoją psiapsiółę z przedszkolnej grupy





A zaraz po tym Drums Foosion

On the Road




Chwila na schłodzenie...

video


video

...i kolejny koncert


Urbanator



Pisałam kiedyś o tym, że Małą Mi bardzo ciągnie na scenę i do telewizji. Jak tylko widzi aparat czy kamerę wycelowaną w nią (a często się to zdarza na imprezach masowych), to pozuje i się prezentuje. Kręci ją też publiczność, a im większa, tym lepiej. Ostatnio na wszystkich koncertach daje popis taneczny i playbackowy, odwracając się przodem do publiki, a tyłem do sceny. Oczywiście udaje jej się przyciągnąć spojrzenia ludzi, co tylko ją nakręca. Kiedy utwór dobiega końca i ludzie zaczynają klaskać wykonawcom, Mi bierze to na klatę i kłania się, czasem wielokrotnie, wówczas rozbrojeni ludzie zaczynają klaskać jej XD I kto tu jest prawdziwą Gwiazdą?!
 
video

video

W trakcie koncertu wypatrzyłyśmy za ogrodzeniem prababcię Mi



video

video
 
video
 
video

W sobotę Mi miała wenę. Przy okazji dowiedziałam się, że moje dziecko umie już pisać wszystkie literki. Poniżej zaledwie próbka. Zaczyna też już rozbijać słowa na litery, żeby je zapisać (wcześniej tylko sylabizowała). Z innych postępów; Mi rozwija słuch muzyczny, ma też coraz lepsze wyczucie rytmu. Ulga, bo już myślałam że wdała się w tatusia, albo słoń jej na ucho nadepnął, jednak słuchając dobrej muzyki wszystko da się nadrobić :)


Nie tracąc werwy, ruszyłyśmy na pierwszą próbę jazdy na rowerze z pedałami (16'')...

video

Sześć minut później (po odejściu pani)
 
video


video

video

video
 
video

 W parku odszukała nas ciocia Marysia
 

A po jakimś czasie siedziałyśmy już w takim wehikule:
 
video
Ahoj przygodo!

video



Przepływaliśmy koło pana, który akurat złowił rybkę i koło rodziny kaczuszek





Po powrocie Mi zregenerowała siły przy zupce i literaturze

I poszłyśmy do strefy Euro-kibica (Polska-Szwajcaria)
Reakcja ludzi na naszą wygraną:
 
video

Trzy kroki stąd już zaczynały się przygotowania do bicia rekordu Guinessa w największej liczbie osób grającej jednocześnie na największym bębnie. Zgromadzonym bardzo udzieliła się pomeczowa atmosfera


video

Na samo bicie rekordu wycofałyśmy się pod dach, bo deszcz niemiłosiernie siekał prosto w oczy, ale zostałyśmy do końca, a do domu wracałyśmy tak (po unicestwieniu moich ulubionych butów przez ulewę, teraz w niepewną pogodę noszę zwykłe klapki-im nic nie zaszkodzi):

video

...przez nagrzane od gorących chodników kałuże

video

Właśnie się obudziłam



Niedzielna wyprawa na Otwieracz




Atramentowe dzieło Mi


Blackberry Hill

video


Koncert Patrycji Markowskiej



video


video

video
 
video
 
video

video
 
video
 
video
 
video

Zaręczyny jednej z fanek na scenie



Koniec roku przedszkolnego

 
 
Przedszkolaki były w muzeum brudu i historii mydła, Mała Mi zrobiła takie serduszkowe mydełko:




Idź do fontanny, zrobię Ci zdjęcie...



Na placu zabaw spotkałyśmy kolegę, z którym ostatnio Mi znów się bardziej lubi i jego siostr



W środę przedszkolaki zwiedzały remizę strażacką, a popołudniu ostatnia wizyta w Szaflandii przed lipcową przerwą








Gimnastyczka



Ranek ostatniego dnia czerwca, moje dziecko ubrane, uczesane, spakowane i gotowe opuścić mamę na 1,5 dnia


Pierwsza w życiu Małej Mi noc beze mnie i zarazem moja pierwsza bez niej, odkąd zaszłam w ciążę. Mi umówiła się na noc do swojej przyjaciółki


W piątek odebrałam ją z przedszkola stęskniona i podreptałyśmy na koncert Chóru AM po drodze zahaczając o scenę BIM


W oczekiwaniu

video

video

bum...

video

video

video
 
video
 
video
 
video
 
video


Po wszystkim Mi pomagała składać i nosić leżaki
 Kapitan zaproponował Małej Mi posadę (jesteśmy na barce tak często, że w sumie...)


Inauguracja Impresji Muzycznych

video

Wspólnota flag 12 państw biorących udział w tegorocznych BIM
 
video
 
Hymn BIM
 
video

Reprezentacja RPA

video
video

Przenosiny na inną scenę i dalszy ciąg imprezy 

video

video


video
 
video


video
video


A w naszym domu gości Kicek, i uwala mi się na moje 4000 puzzli wrrr



Kolejny dzień Impresji

Poranne widoki, jak ja lubię to że ona o nic rano nie woła, tylko sama robi sobie śniadanie <3


Trzeci dzień spędzony na BIM

video

Jazzowy bend, nawet dostałyśmy od nich ich płytę :)

video
 
I część zorganizowana pod dzieci (na widowni i na scenie)

video



video
 
video


video


Karuzela


Kto zaśpiewa razem z nimi?

 
To reprezentacja USA (Polonia), w ich wykonaniu tekst nabiera mocy
 
video

Dzieci miały rysować BIM
Tancerka, bęben i mikrofon w wykonaniu Mi

 
video


W trakcie malowania wywołali ją na scenę, swoim rysunkiem wygrała konkurs :)



Po Impresjach poszłyśmy jeszcze na spacer. Przechodząc koło tego miejsca:
Mi: Tu mieszka czarownica.
Ma: Dlaczego tak myślisz?
Mi: Bo czarownice noszą takie bluzki.
Cofnęłam się, żeby zobaczyć o czym mówi, w bramie stała zakonnica, o której mówiła Mi i chyba słyszała naszą rozmowę... :P


Chipsy jarmużowe


I jeden z zestawów Mi. Dodam że wczoraj wciągała twaróg z ogórkiem małosolnym i cynamonem. Co kto lubi, co komu do szczęścia.

 
Słówek kilka:
 
Piękna Sibestia- używa też samego Sibestia
 
Mi: Poczytasz mi?
Ma: Ale tu nie ma literek, to się ogląda.
Mi: A pooglądasz mi?
 
Wyluźniły- rozciągnęły się (o papciach)
 
Gwiździk- gwizdek
 
Piłam sos bananowy- koktajl
 
W kwestii brzuszkowej; Ostatnio byłyśmy na wizycie u alergologa i testach. Małej Mi wyszło uczulenie na żółtka jaj. Za radą p. doktor zrobiłam jej uderzeniową dawkę alergenu w postaci kogla-mogla z 4 żółtek i faktycznie wywaliło jej brzuch. Spróbujemy raz jeszcze żeby się upewnić czy to nie przypadek, a dziś czeka nas pobiopsyjna wizyta u gastroenterologa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)