poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Na bieżąco

Powrót z basenu


W zeszłym tygodniu Słoneczka sprawdzały ile wiedzą o nabiale



Ślepoto zgadnij co to ;)


Wyżerka


I nauka dojenia... rękawiczki. Mi z podekscytowaniem opowiadała że naprawdę doili w przedszkolu krowę, a ja zachodziłam w głowę co i jak.


W czwartek przedszkolaki wyruszyły do zoo









Przy okazji odwiedzili też akwarium- terrarium






Później jeszcze trening i moja mistrzyni zasnęła w takiej pozycji podczas śpiewania


W piątek odwiedziłyśmy ciocię Marysię na jej imprezie urodzinowej.
A w sobotę rano ruszyłyśmy na wyjątkowy spacer, przy okazji załapując się na wystawę lalek





Nasza przygoda zaczęła się od poznania różnych rodzajów mikrofonów i reszty sprzętu


I wyruszyliśmy na dźwiękową wycieczkę.
Stojąc pod mostem, słuchaliśmy przejeżdżających po nim aut i tramwajów


Później robotników na platformach i szczęku metalu
Zanurzyliśmy też mikrofon w wodzie

 
Tonące kamyki
 

Mi sprzedana za dobrą zabawę


Chwila przerwy


Gruchanie i łopot skrzydeł


Po tym ciekawym doświadczeniu zabrałyśmy jeszcze koleżanki Małej Mi na lody i plac zabaw




 
Wczorajszym hitem jest popularna piosenka w wersji Małej Mi:
Sangla węgle miała, wojny nie widziała.
Kiedy spytałam, co to węgle, powiedziała że pędzle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)