piątek, 18 grudnia 2015

Wynik wizyty i pierwszy śnieg

W poniedziałkowe popołudnie poszłyśmy na spacer. Na starówce takie widoki:

video

a Mała Mi na to poważnym tonem z westchnieniem: -To znaczy, że już zaraz święta.
Szopka też już stoi

 
We wtorek obudziliśmy się, a za oknem sypał pierwszy śnieg
 
 
Poszłyśmy na zapowiedzianą wizytę i... po świętach idziemy do szpitala, Mi będzie miała robioną biopsję (z narkozą), test SIBO, lewatywy (w celu pomiarów pustego brzucha) i inne przyjemności. Niezależnie od wyniku na tym diagnostyka się zakończy, bo Mi miała już zrobione wszystkie badania, jakie w tym zakresie wymyślili. Nad jej "przypadkiem" debatuje kilku najlepszych u nas gastrologów... i jeszcze nie wiedzą.
 
Pruszyło cały dzień, ale śnieg od razu topniał. Jednak w drodze na trening trochę go wypatrzyłyśmy.
 
 
Kilka krótkich wstawek z przykładowych ćwiczeń na treningu
 
video
 
video
 
video
 
Mała Mi i Mania- papużki nierozłączki
 
video
 
video
 
Mi ostatnio bardzo wyrosła, ma 93cm :)
Kwiatki z ostatniego tygodnia:
 
poleździany- powieszony
 
A ja się nie pociącię.- nie potnę się
 
Śnieg się roztopuje.
 
-Ale mnie boli półkolanek.
-Kolanko.
-PÓŁ kolanka!
(analogicznie do: półdupek, dupka, pół dupki???)
 
wytrzęłam się- wytarłam (to już klasyk)
 
Z dżemem truskaweczkowym.
 
Stanę z boczeczku.
 
Rozróżnia już dni tygodnia po tym, co w poszczególne z nich robimy, albo (z dzisiejszego ranka):
-Ja chcę chlebek z dżemem.
-Zobaczymy, może będzie na śniadanko.
-Nie, bo we WTORKI jest dżem w przedszkolu!

2 komentarze:

  1. Ale Wam tego sniegu zazdroszcze! Marze, zeby choc troszke przyproszylo... Na Swieta juz szans nie ma, na Nowy Rok raczej tez nie... Moze gdzies w styczniu sie doczekamy... ;)

    No nie powiem, Mi jest ciekawym przypadkiem medycznym... :) Mam nadzieje, ze ze swoich dolegliwosci po prostu wyrosnie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg pojawia się i znika, dlatego korzystamy namiętnie z każdej możliwości białego szaleństwa.

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)