sobota, 31 października 2015

Trzylatkowa notka urodzinowa

 Jeszcze dwulatka;



7.10. - wernisaż wystawy prac Zofii Rydet "Zapis socjologiczny"
Mi po otwarciu wystawy ;)


Urodzinowy poranek i fotka z pierwszym prezentem


Królowa dnia- przygotowania do przedszkola w stylu Elsy


Torcik przed premierą, a na nim ulubione bajkowe postaci Małej Mi (zabrakło miejsca tylko dla Muzziego)


W centrum zainteresowania


"Sto lat, sto lat..."


Prezent od przedszkola- panie dobrze wiedzą co Mi lubi :)


Składanie życzeń i przytulasy



 Tańczą "Mam tę moc"


Przygotowania do domowych urodzin





Mi zaprosiła swoje najlepsze psiapsióły






Było pysznie i tanecznie




A zaraz po tym pojechałyśmy na trening, gdzie Mi też świętowała urodziny. Była chwila na sto lat, cukierki i do roboty! ;)


Trenerka pytała czy Mała Mi kiedyś chodziła na balet bo łapie baletowe pozy



 
...to był dzień pełen wrażeń, a następnego dnia po przedszkolu...
 

Urodzinki dla rodzinki. Przyszli: ciocia Marysia, ciocia Madzia, wujek Adam, babcia Biedronka, wujek Mariusz, prababcia, babcia Misia, dziadek Misiu, wujek Bubu i tatuś.




Po wyjściu wszystkich gości Mi jeszcze długo się bawiła, wymyślając nowe zastosowania dla prezentów


I po urodzinach


Zapomniałam wspomnieć, że Mała Mi otrzymała między innymi swoją pierwszą lalkę Barbie. Od kogo, nie wiem, nikt się nie chciał przyznać. Z założenia jest to baletnica, Mi uznała jednak, że nada się na gimnastyczkę i następnego dnia od rana razem ćwiczyły szpagaty.


Chwilę później ubrałam Mi w jesienne kolory i razem z Alą i Barbie ruszyły do pałacu w muzycznym poszukiwaniu Pani Jesieni




Krasnale

Produkcja powideł dla niedźwiadka




Oczywiście wszystko w rytm muzyki





Rysowanie portretu Pani Jesieni




 
Autorskie tekściki Małej Mi:
 
dokuje- gotuje
 
Rozmawiamy o strojach na gimnastykę:
...
Mi: A jakie są stroje na basen?
Ma: Takie śliskie, prawda?
Mi: No! I można się poślizgnąć!
 
Do Małej Mi ma przyjść kolega Nikolas, Mi pomyliło się imię:
Mi: A jaki Koleś przyjdzie?
Ma: ? ... Nikolas! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)