środa, 16 września 2015

Nowy rok (przed)szkolny



10.09. i Mi w drodze na trening gimnastyki


 
You reached your destination
 


A tu już 13.09. i pierwszy w nowym roku zajęcia Poranka Rodzinnego
Stworzyłyśmy naszego potworka ze śmieci (z tyłu ma jeszcze pierzasty ogon)


Po zrobieniu własnego, Mi dołączyła do pracy zespołowej z odsieczą koleżance 


A później jak zwykle tańce, hulanki swawole



Wychodząc z zajęć zatrzymałyśmy się na konkursowej wystawie psów wielorasowych
Szkolenie Lira i pieski do adopcji


Wypatrzyłam zwyciężczynię z zeszłego roku- tej urody nie da się zapomnieć! Usiadłyśmy obok, a Pani pozwoliła Małej Mi dawać Coli smakołyki 


Występ naszej ulubienicy


A tu już startujący w tym roku do najwyższej nagrody


I wygrana Krowa :)


Wczoraj na kolejnym treningu zrobiłam Mi pierwsze zdjęcia na sali. Jakość kiepska bo robione komórką z daleka, w dodatku obiekt w ciągłym ruchu ;) nie było sensu cykać więcej

Na gimnastyce dzieciaki dostają taki wycisk, że Mi chce się tylko jeść i spać. Wczoraj chciała koniecznie iść jeszcze do sklepu, żeby od razu coś dziabnąć, ale... zasnęła przy kasie w sklepowym wózku. Myślałam że jak dam jej bułkę którą sobie wybrała, to się ożywi. Owszem wzięła ją w ręce i nawet powoli jadła... przez sen. Wyglądało to komicznie XD Na szczęście dała się obudzić i doszła do domu.

W przedszkolu też razem z wrześniem zaczęły się zajęcia dodatkowe i dzieci znów tworzą; Przykład z wczoraj:


2 komentarze:

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)