piątek, 7 marca 2014

Sesja Małej Mi ... KONKURS!

 
Mała Mi brała udział w dwóch sesjach fotograficznych... do tej pory. Ich efekty pokazywałam Wam na blogu. Teraz mamy szansę na kolejną sesję, tym razem rodzinną w plenerze. Właśnie tej brakuje nam w albumie, bo rok temu pogoda nie przychyliła się do naszych próśb o ciepły dzień. Asia, która pstrykała dotychczasowe dwie sesje, ogłosiła konkurs, w którym można wygrać taki darmowy plener.
Mała Mi zdobyła już bardzo dużo głosów i utrzymuje się na drugim miejscu, jednak żeby wygrać sesję, musi przegonić rywalkę. Dlatego BARDZO prosimy Was o wsparcie tutaj: KLIK
Wygrać możemy tylko dzięki Wam. Udostępniajcie to info gdzie się da, a my jeśli tylko się uda, odwdzięczymy się pokazując Wam efekty sesji ;) Dobry deal?!

6 komentarzy:

  1. Zaglosuje chetnie, ale z domku, bo w pracy nie wolno nam wchodzic na FB. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po blogach to latać możecie?! ;P

      Usuń
  2. WItam ponownie! Nominowalam Cie do blogowej zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* ...i już odpowiadam:
      1. Mój brat jest ode mnie o 14,5 roku młodszy, pół roku po ego narodzinach, wyprowadziłam się z domu, mimo to mamy silną więź. Kocham zbója.
      2. Pomidorówka. Nie tylko z dzieciństwa, nadal lubię.
      3. Większości potraw nie przełknę, bo mało co lubię, niechętnie próbuję nowych rzeczy.
      4. Ja alkohol piję bardzo, bardzo rzadko, ale jak już wódka, to czysta, drinkom raczej mówię nie.
      5. Podoba mi się to pytanie, zmusza do pozytywnego myślenia ;) Mieszkam w samym Śródmieściu, więc ogromnym plusem jest to, że wszędzie mamy blisko i że mamy wokół domu 20-pare lumpeksów :P
      6. W sumie nie ukończyłam, bo mgr napisana do połowy gnije od dwóch lat w szufladzie, ale tak, poszłabym na te same studia, bo były świetne i poznałam dzięki nim kilkoro naprawdę fajnych ludzi.
      7. Nie mam męża/ partnera, a dotychczas byłam w trzech związkach.
      8. Głowę to bym może i miała, ale ręki ani pół! Mi nawet kaktusy padają. Nie lubię roślin, ani grzebania w ziemi, a do tego chyba trzeba mieć serce. Nie mamy w domu żadnego kwiatka. Wydaje mi się natomiast, że mały przydomowy warzywnik mógłby mi dać sporo frajdy i satysfakcji.
      9. Jestem leniem i taki odpoczynek wybieram, jeśli ma być aktywnie to stawiam na pływanie.
      10. Nie mam kompleksów. Nie jestem wybitnie piękna, ani nie mam figury miss, ale akceptuję swoje ciało w pełni i dobrze się w nim czuję, a jak czasem nie podoba mi się to, co widzę w lustrze, to staram się szybko doprowadzić do akceptowalnego stanu.
      11. Ani to, ani to, lubię po prostu być mamą. Najlepiej, żeby kasa spadała z nieba i wydawała się na sprzątaczkę, a ja mogłabym wtedy poświęcić jak najwięcej czasu i energii Małej Mi :P

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)