poniedziałek, 11 listopada 2013

Przegląd tygodnia

Panienka z... szafy
 

Wasza Puszysta Mość... z szafy




























Pierwszy w życiu lód
Co ta mama mi dała
Spróbujmy                                             
 

Brrr, zimno w język
Ostrożnie...                                                    


...spróbujmy jeszcze raz


A to opatentowany przez Mi "schodek do łóżka"


Mi ma ostatnio manię już nie tylko wyrzucania ciuchów z szafy, ale też ubierania moich (i swoich) rzeczy.
Tak np. wyglądała w moim bikini i plażowej chustce


 
Cała Mi- mój śmiechołek



I oczywiście niezmiennie muzycznie


Jak nie kochać tego szkraba?!
 
 
W piątek Mi skończyła 13 miesięcy, szczepienie się nam odwlekło przez katar, ale wizyta była. Mi waży już 8 kg (to oznacza, że załapała się na 3 centyl) :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)