poniedziałek, 7 października 2013

Rok temu...

/O matce wychowującej dziecko bez partnera mówi się dziś jako „samodzielnej”, a nie „samotnej"./ -M.G.
Przeczytałam to zdanie w artykule nt. współczesnej roli płci, wczoraj po napisaniu poprzedniego postu. Zgadzam się na "samodzielną matkę".
 
Dziś obudziłam się i naszła mnie myśl, że rok temu o tej porze rodziłam już Mi. Zaczęło się ok. 5:10, wykluła się o 4:22 następnego dnia. Nie jest już częścią mnie, to mała indywidualistka :) Już jutro jej urodzinki.

14 komentarzy:

  1. To ja wolę określenie samotna, bo samodzielne to jest nawet dziecko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, to juz jutro! Pamietam te ostatnie dni, to wyczekiwanie, czy to juz, czy to dzis?! A tu Panna Mi juz roczek konczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już nie wyczekuję dwóch kresek, nie mam ciążowego brzuszka, nie mam w domu noworodka, ani niemowlaczka. Na razie nie odczuwam smutku z powodu upływu czasu. Cieszę się moim roczniakiem, idziemy naprzód.

      Usuń
  3. Mi kochana! Najlepsze życzenia dla Ciebie Kruszynko w dniu pierwszych urodzin. Rośnij zdrowo na pociechę swej mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłamy urodzinowe życzenia zdrowia i uśmiechu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To juz dzis! Wszystkiego Najlepszego Mi!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wczoraj ;) Dziękuje w jej imieniu.

      Usuń
    2. U mnie byla godzina 21, 8 pazdziernika kiedy pisalam komentarz. :)

      Usuń
  6. No i masz Roczniaka! Gratulacje! No to spóźnione życzenia-przede wszystkim, żeby Mi zawsze była indywidualistką! Zdrową, pogodną, uśmiechniętą Indywidualistką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje i Mijkowe życzenia. Oby!

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)