środa, 9 października 2013

Roczek Małej Mi - part I

Dzień przed urodzinkami Mi załapała wychodzenie i wchodzenie do swojego łóżeczka.
8.10.- urodzinki Mi zaczęłyśmy tak:
 
Zaspana Panna Mi:


A po chwili już radosna


Mała poczwarka w kokonie- z niemowlaczka w juniora


Przedsmak prezentów



"Oko"


"Buziak"


Od rana cały czas tańczyłyśmy, śpiewałyśmy i się wygłupiałyśmy
"Tylko chwilkę odpocznę"


I dalej w ruch


Zawsze, kiedy widzę ją na tym rowerku, mam przed oczami intro ze Świata wg Bobbiego. Oglądało się "Kino bez rodziców" ;)


Wyszedł kolejny ząbek! Lewa jedyneczka :)
Wieczorkiem wpadł tatuś i poszliśmy na krótki spacerek. Po powrocie Mi dostała jeszcze cyrkowy pociąg.
A dziś pół dnia spędziłyśmy na zakupach, trzeba zaopatrzyć się we wszystko potrzebne na imprezkę. Mi była dzielna, tyle godzin wytrzymała. Mam nadzieję, że party jej to zrekompensuje. Od jutra zacznę przygotowania.

8 komentarzy:

  1. cudna jest :-)
    I taka radosna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego podoba mi się pierwsze zdjęcie. Rzadko widzę ją taką naburmuszoną, a jej piękności złość nie szkodzi ;)

      Usuń
  2. Pięknota!
    A to lustro widze wypalcowane jak u nas :PP
    A jak Zuzka tylko widzi że myje, to zaraz chce pomagac no i wiadomo, jak to sie kończy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Mi to też pomagier od wszystkiego, skądś to znamy.

      Usuń
  3. Szykuje sie imprezka na calego! ;) Mam nadzieje, ze wszystkie plany wypala i wspaniale spedzicie dzien!
    I gratuluje kolejnego zabka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nie wypaliły, ale było fajnie.

      Usuń
  4. Mi z każdym miesiącem coraz piękniejsza! U nas brakuje tylko lewej dolnej dwójki... i na razie niech już będzie spokój, bo te dwójki to nas przeczołgały, nie powiem!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)