wtorek, 18 czerwca 2013

Małe radości

U nas bez zmian. Kilka stałych elementów dnia, kilka istotnych dla Mi czynności do wykonania, jak chowanie się, jak tylko znajdzie kawałek materiału (ręcznik/prześcieradło/...), albo żebry kiedy tylko widzi kogoś jedzącego. Na razie kocie oczy i wyciągnięta rączka wyprosiły paluszki (lubi przebardzo), skórkę od chleba i ryż. Nie dam jej przecież (jeszcze) truskawek, czy czereśni, którymi się zajadam, mięsa ani reszty naszych tłustych/słonych/słodkich/ostrych dań. A to są właśnie te małe przyjemności i pogoda i postępy w jazdach (wczoraj pierwszy raz jechałam ponad setkę, piąty bieg i gaz :D) i zapachy. Kurczę, chyba zaczynam lubić wiosnę, a zawsze była na ostatnim miejscu.

6 komentarzy:

  1. Ja truskawki bym dała :P
    Dzieci powinny kosztowac to, co rosnie w ich regionie i jesli TY pożerasz truskawki i młodej nic nie jest to próbuj :)
    Czeresnie tym bardziej, przez taki siateczkowy "karmnik" dla dzieciorów :P
    Zuzka miała 7-8 miesięcy jak pożerała truskawki a potem czeresnie, porzeczki własnie przez tę siateczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawki Mi nie uczulają, ale mimo wszystko jeszcze się obawiam, cholera wie czy to co mówi pani z targu, że niepryskane to prawda. A po czereśniach sama czasem cierpię (tyle, że uwielbiam, więc nadal wpierdzielam), więc młodej nie dam, jeszcze nie w tym roku. Siateczki nie mamy, ale wiem o co chodzi.

      Usuń
  2. U nas tez Liwka jest paluszkozerca- jak to ja ja nazywam. Uwielbia paluszki, czasem sama jej podbieram, bo tak sie zajada, ze robi mamie smaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właściwie, to te paluszki kupiłam dla siebie. Generalnie nie daję jej takich pustych zapychaczy, ale sama czasem wydziubię.

      Usuń
  3. U mnie wiosna jak najbardziej ok i jesień, a reszta be :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako dzieciak lubiłam zimę, teraz jesień dla mnie nie ma sobie równych. Jest nostalgiczna, melancholijna, idealnie wpisuje się we mnie. Jesień to kasztany, kolorowe liście, deszcz, najprzyjemniejsze spacery i rozmyślania. Aż mi się miło zrobiło... jeszcze tylko lato i...

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz po sobie ślad. Wpadaj częściej :)